- Detalji
-
Objavljeno ponedjeljak, 10 Novembar 2014 11:48
-
Klikova: 3676
Nadležnosti Službe:
- provođenje utvrđenje politike, izvršavanje i praćenje zakona i drugih propisa iz oblasti ljudskih resursa,zajedničkih poslova i javnih nabavki
- vođenje prvostepenog upravnog postupka,
- izradu planova i programa prijema državnih službenika, namještenika i zaposlenika po ugovoru o radu u radni odnos,, prijema pripravnika i volontera, stručnog usavršavanja i osposobljavanja zaposlenika organa uprave, razvoja informacionih sistema, javnih nabavki i dr.,praćenje realizacije istih,
- vođenje postupaka kojima se po Zakonu i drugim propisima nalaze u nadležnosti organa državne službe, pripremu potrebnih podataka za raspoređivanje i premještaj zaposlenika organa uprave,
- provođenje aktivnosti na edukaciji zaposlenika organa uprave,
- razvoj i održavanje informacionog sistema,
- evidencije radnog vremena, lokalne računarske mreže,
- poslove prevoza zaposlenika organa uprave za službene potrebe, kafe kuhinje, organizacije racionalnog korištenjaradnog prostora, održavanje čistoće objekta
- poslove javnih nabavki roba, usluga i radova
- vođenje prvostepenog upravnog postupka iz oblasti građanskih stanja, privrednih i društvenih djelatnosti
- izdavanje uvjerenjao činjenicama o kojima se vode službene evidencije i uvjerenjima o činjenicama o kojima se ne vode službene evidencije
- vođenje matičnih knjiga rođenih, matičnih knjiga državljana, matični knjiga vjenčanih i matičnih knjiga umrlih, vođenje drugog primjerka natičnih knjiga u elektronskom obliku
- izdavanje izvoda iz matičnih knjiga i uvjerenja o činjenicama upisanim u matične knjige,
- postupak zaključenja braka , priznanja očinstva, promjene prezimena nakon prestanka ili poništenja braka
- obavještavanje nadležnih organa o umrlim osobama i drugim promjenama i drugi poslovi u vezi sa građanskim stanjima
- kancelarijsko poslovanje za potrebe svih općinskih službi za upravu , ovjere potpisa, rukopisa i prijepisa
- poslovi Centra za birački spisak
- osnivanje, statusne promjene, registraciju i vođenja registra mjesnih zajednica
- obezbjeđivanje uslova za rad i organizaciju rada mjesnih ureda i mjesnih zajednica,te obezbjeđivanje izvršavanja odluka, zaključaka i drugih akata koje ti organi i tijela donese
- kordiniranje, priprema i izrada prijedloga općinskih programa i projekata iz razvojne strategije, pojedinačnih planova i projekata iz oblasti razvoja poduzetništva i evropskih integracija, kojima se aplicira prema potencijalnim investitorima,donatorima i nadležnim organima, te praćenje realizacije istih
- utvrđivanje minimalno tehnički uslova i opremljenosti poslovnih prostora za obavljanje djelatnosti pravnih i fizičkih lica u skladu sa zakonom
- izradu strateškog plana razvoja, projekata, elaborata, informacija, analiza, izvještaja i drugih stručnih i analitičkih materijala iz djelokruga rada Službe
- praćenje kretanja u oblasti poduzetništva, razvoja i evropskih integracija s prijedlogom mjera za rješavanje pitanja u tim oblastima
- praćenje programa i fondova Evropske unije i izrada izvještaja o dostupnim programima i fondovima radi apliciranja projekata Općine
- finansiranje i upređenje rada ustanova u oblasti kulture i sporta
- obezbjeđivanje finansijske potpore projektima i programima udruženja građana, drugih nevladinih organizacija , pravnih i fizičkih lica , uz praćenje realizacije tih projekata i programa i namjenskog utroška sredstava
- evidencije o korisnicima subvencija i općinske stipendije
- izradu prednacrta, nacrta i prijedloga budžeta i rebalansa budžeta
- izradu analitičkih, informativnih i drugih materijala u okviru propisane metodologije
- izradu analiza, izvještaja, informacija i drugih stručnih i analitičkih materijala o izvršavanju budžeta, iz oblasti finansija
- izradu periodičnih i godišnjih obračuna, tromjesječnih i mjesečnih finansijski planova na osnovu financijski planova korisnika budžeta
- vođenje evidencije, praćenje i izvještavanje općinskog načelnika i resornih službi o ostvarenim prihodima i rashodima
- vođenje knjigovostvene evidencije iz oblasti računovodstva, platnog prometa, blagajničkog poslovanja
- izradu akata za Općinsko vijeće, Općinskog načelnika i službe za upravu o isplatama, prenosu ili preraspodjeli budžetskih sredstava
- plaćanja i prenos srestava sa trnsakciskog računa
- evidentiranja budžetskih transakcija u okviru prihoda i izdataka u glavnoj i pomoćnim knjigama
- obavljanje računovodstveno-materijalnih poslova za mjesne zajednice
- obračunavanje plaća, naknada i drugih materijalnih prava koje nemaju karakter plaća
- fakturisanje i likvidatura finansijski dokumenata
- obračun naknada lične i porodične invalidnine RVI i porodica šehida i vođenja i ažuriranje baze podataka korisnika BIZ-a i vođenja i ažuriranja socijalnih kartona korisnika BIZ-a
- vođenje upravnog postupka iz oblasti RVI, porodica šehida i demobilisanih boraca vršenje i drugih upravnih i stručnih poslova propisanih zakonom i drugim propisima