- Detalji
-
Objavljeno ponedjeljak, 04 Maj 2020 11:33
-
Klikova: 960
Vrši sljedeće poslove i zadatke;
- utvrđivanje nacrta i prijedloga akata koje donosi Općinski načelnik ili ih predlaže Općinskom vijeću na razmatranje i usvajanje;
- obavljanje normativno - pravnih, srtučnih i administrativnih poslova u pripremi nacrta i prijedloga propisa i drugih akata iz nadležnosti općinskog načelnika za koje nisu nadležne druge službe za upravu;
- savjetnički poslovi iz nadležnosti Općine;
- praćenje stanja u oblasti za koju je osnovana , te utvrđivanje prijedloga za poduzimanje odgovarajućih mjera nadležnim organima;
- provođenje i obezbjeđenje izvršavanja zakona i drugih propisa u oblastima za koje je osnovana;
- praćenje i realizacija odluka i zaključaka Općinskog vijeća koji se odnose na obaveze Općinskog načelnika , vođenje arhive Općinskog načelnika, praćenja realizacije strateških ciljeva razvoja Općine;
- osiguravanje izvršenja poslova po Programu rada Općinskog vijeća;
- protokolarne, opertaivno - tehničke i druge poslove uključujući vođenje dnevnih planova , sastanaka i obaveza Općinskog načelnika:
- poslove izrade stručnih analiza i priprema izvještaja i informacija za potrebe Općinskog načelnika;
- saradnju sa Savezom općina i gradova FBiH, uspostava saradnje sa kantonalnim , federalnim organima i institucijama, susjednim općinama, međunarodnim organizacijama, predstavnicima vlada i drugim subjektima o pitanjima koja se tiču Općinskog načelnika;
- Studijsko - analitički poslovi i informisanje javnosti;
- organizaciju prijema delegacija, grupa i pojedinavca iz zemlje i inozemstva i međunarodnih organizacija;
- uspostavljanje i održavanje informacionog sistema i drugi poslovi iz oblasti informatike
- organizovanje prikupljanja i analiziranje prikupljenih podataka, sinteza i priprema informacija o trendovima razvoja u Općini za načelnika;
- iniciranje i kordinacija poslova vezano za izradu Strategije razvoja i programiranja razvoja Općine (tehnička i stručna podrška);
- praćenje realizacije Strategije razvoja prema definisanim prioritetima, mjerama sa indikatorima, strateškim projektima;
- definisanje poticajnih mehanizama za finansiranje razvojnih prioriteta utvrđenih u Strategiji razvoja u saradnji sa organizacionim jedinicama u Općini, te nadležnim institucijama kantona:
- koordinacija izrade implementacionih i drugih dokumenata u skladu sa propisima o razvojnom planiranju i upravljanju razvojem u FBiH;
- pružanje tehničke i stučne pomoći u procesu planiranja , monitoringa i izvještavanja načelniku i organizacionim jedinicama u Općini;
- koordinacija razrade i implementacije projekata identifikovanih u strategiji razvoja;
- koordinacija procesa monitoringa, evaluacije i izvještavanja o realizaciji Strategije razvoja u skladu sa utvrđenim sistemom indikatora i vođenje javno dostupne baze podataka za praćenje implementacije Strategije razvoja;
- praćenje javnih poziva potencijalnih investitora , donatora i nadležnih organa , za provođenje projekata kojim se doprinosi razvoju Općine , uvažavajući potrebne elemente utvrđene Strategijom razvoja , kao i druguh strateških dokumenata viših nivoa vlasti;
- izrada prijedloga odluka i drugih akata koje donose načelnik i Općinsko vijeće iz oblasti razvojnog planiranja i upravljanja razvojem;
- učestvovanje u izradi Programa javnih investicija Općine i izradi Plana javnih nabavki;
- pripremu sjednica Kolegija Općinskog načelnika i praćenje realizacije njegovih zaključaka i zaduženja pomoćnika načelnika;
- učestvovanje u priprmi izradi budžeta Općine i organa uprave;
- administriranje i održavanje digitalne telefonske centrale;
- poslove prevoza zaposlenika organa uprave za službene potrebe.